ZWROTY
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Zwracany przedmiot powinien być:
- nowy, nie używany,
- wolny od obcych zapachów (nikotyna, perfumy),
- w oryginalnym opakowaniu, z załączonymi metkami oraz nienaruszoną plombą
- zapakowany estetycznie, w formie, w jakiej otrzymał go klient (niedopuszczalne jest odesłanie potarganych produktów perukarskich)
- włosy wystylizowane nie mogą być wyczesane (np loki muszą mieć zachowaną formę oryginalnego skrętu),
- pasma mające fabryczne wiązanie nie mogą być rozpieczętowane (rozwiązanie fabrycznie połączonego kompletu jest równoważne oderwaniu metki)
Towar proszę odesłać na adres:
wigello.pl ul. Kopanina 28/32 wejscie C, niski parter
60-105 Poznań
Więcej informacji na temat zwrotów w regulaminie sklepu: https://wigello.pl/regulamin
Kupujący odsyła produkt do zwrotu na własny koszt i odpowiedzialność. Zwrot produktu nie może być w formie przesyłki pobraniowej
REKLAMACJE
Reklamacje zawsze rozpatruje producent.
Termin rozpatrywania reklamacji – do 3 tygodni.
Towar prosimy przesyłać
Wigello.pl
60-105 Poznań
Ul. Kopanina 28/32 niski parter
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych normalnym zużyciem, niewłaściwym użytkowaniem lub pielęgnacją.
Najczęstsze powody nieuznania reklamacji
- szorstkie, nieelastyczne włosy: używania kosmetyków nieprzeznaczonych do pielęgnacji odpowiednio włosów sztucznych lub naturalnych
- filcowanie i matowienie włosa spowodowane brakiem prania peruki
- stopienie lub zmiana wyglądu włosów będące wynikiem kontaktu ze zbyt wysoką temperaturą - najczęstszą przyczyną jest otwarcie piekarnika lub zetknięcie włosa z gorącą parą unoszącą się nad garnkiem