ZWROTY

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

Zwracany przedmiot powinien być:

  • nowy, nie używany,
  • wolny od obcych zapachów (nikotyna, perfumy),
  • w oryginalnym opakowaniu, z załączonymi metkami oraz nienaruszoną plombą 
  • zapakowany estetycznie, w formie, w jakiej otrzymał go klient (niedopuszczalne jest odesłanie potarganych produktów perukarskich)
  • włosy wystylizowane nie mogą być wyczesane (np loki muszą mieć zachowaną formę oryginalnego skrętu),
  • pasma mające fabryczne wiązanie nie mogą być rozpieczętowane (rozwiązanie fabrycznie połączonego kompletu jest równoważne oderwaniu metki)

Towar proszę odesłać na adres:

wigello.pl ul. Kopanina 28/32 wejscie C, niski parter

60-105 Poznań

Więcej informacji na temat zwrotów w regulaminie sklepu: https://wigello.pl/regulamin

Kupujący odsyła produkt do zwrotu na własny koszt i odpowiedzialność. Zwrot produktu nie może być w formie przesyłki pobraniowej

REKLAMACJE

Reklamacje zawsze rozpatruje producent.

Termin rozpatrywania reklamacji – do 3 tygodni.

Towar prosimy przesyłać

Wigello.pl

60-105 Poznań

Ul. Kopanina 28/32 niski parter

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych normalnym zużyciem, niewłaściwym użytkowaniem lub pielęgnacją.

Najczęstsze powody nieuznania reklamacji

- szorstkie, nieelastyczne włosy: używania kosmetyków nieprzeznaczonych do pielęgnacji odpowiednio włosów sztucznych lub naturalnych

- filcowanie i matowienie włosa spowodowane brakiem prania peruki

- stopienie lub zmiana wyglądu włosów będące wynikiem kontaktu ze zbyt wysoką temperaturą - najczęstszą przyczyną jest otwarcie piekarnika lub zetknięcie włosa z gorącą parą unoszącą się nad garnkiem